1: Op welke tijden is het mogelijk dat er een adviseur bij mij aan huis komt?
A. Het is mogelijk om een afspraak te maken van maandag t/m vrijdag van 10.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 12.00 uur
2: Moet ik al precies weten wat ik wil, voordat ik een afspraak maak?
A. Nee, wij nemen u stap voor stap mee in het proces omtrent de aanschaf van een monument.
3: Zijn er nog extra kosten waar ik rekening mee moet houden?
A. Als wij een prijsopgave doen dan staan daar alle kosten duidelijk in vermeld.
4: Is het nodig om een onderhoudscontract af te sluiten?
A. Nee, het is niet nodig om een onderhoudscontract af te sluiten. Een granieten monument is eenvoudig schoon te maken.
We kunnen het grafmonument wel voor u onderhouden, indien u dat wenst. Kijk hier voor de mogelijkheden.
5: Heb ik een bepaald schoonmaak middel nodig om het monument schoon te maken?
A. Nee, u kunt het monument regelmatig schoonmaken met gewoon leiding water en een schone doek.
6: Wat gebeurt er met de spullen die op het graf liggen als het monument geplaatst wordt?
A. Wij hebben daarover altijd vooraf overleg met u.
7: Moet ik bij een afspraak direct een beslissing nemen?
A. Nee, u krijgt na de afspraak een voorbeeld van het monument en een prijsopgave toegezonden. U kunt dan rustig de tijd nemen om eventueel nog met overige familie te bespreken en vervolgens te beslissen.
8: Ik heb zelf een idee hoe ik het monument eruit wil laten zien. Is het mogelijk om dit te laten ontwerpen?
A. Ja, dit is mogelijk. Wij zullen samen met u overleggen hoe we uw idee kunnen realiseren.
9: Is het mogelijk om het monument uit verschillende materialen te maken?
A. Ja het verwerken van bijvoorbeeld, glas , aluminium, brons of kunststof is mogelijk.
10: Plaatsen jullie in heel Nederland?
A. Ja, wij plaatsen door heel Nederland. Dit zonder extra kosten, met uitzondering van de grafsteen aanbiedingen.